Linas matkasse
Klockan ringde 08:00 idag. Jag vaknade 07:57. Frukost och morgon-tv. Tog ett beslut. Ignorerar skolarbetet idag. Är ju till 98% klar. Fixar det sista imorgon. Idag blev det istället plock och tvätt. En aldrig sinande arbetsuppgift. När sedan klockan slog 12 satte jag mig i bilen och jag & Knut körde till Campus i Helsingborg. Ett möte var bokat med P-H och vi diskuterade tentor. Nu blir det så att jag och de andra som ligger efter med SOPA31 tentan gör ett nytt försök 1/11. Innan dess ger P-H oss lite vägledning med diverse frågor. Taggad!!!
När Knut och jag körde hemåt körde vi inom moster och morbror Anita & Gunnar sen svängde vi inom mamma och hon följde med till Blomsterlandet. Köpte lite ljung bl.a. 

(null)
Testing, testing... ✅

Jag har provat Linas matkasse. Den lättlagade. Anton valde recept och detta är dagens provlagning. Jätteenkelt, jättegott. (Lite starkt för Per... 🤯). Imorgon är en ny dag  med ny mat, nya möten, ny städning, ny studietid och nya blommor att plantera. Nu stänger vi 2:a oktober 2019.

👋🏼👋🏼
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress