Kort i mobilen är bäst!
Då kör vi tisdag! Upp 05:20. Dusch. Per skulle på möte ikväll så jag och Knut körde till stationen 06:20. Kom till kontoret 07:42. Sa grattis till min handledare Frida som har namnsdag idag.  På förmiddagen hade jag mitt första hembesök. Hos pappa med barn. Gick bra och vi körde till kontoret igen. Lunch. På eftermiddagen skulle vi först ha ett samarbetssamtal men det blev inställt. Ena parten kom inte, glömt. Började fila på fokusuppgift 1A. Efter det hade vi utredningssamtal med pappa. Han kunde inte ordna barnvakt så jag spelade schack och hänga gubbe med barnen. Kul hade vi! Tog tåget hem 17:37. 

(null)
Student ett bra tag till...

Ingen konduktör kollade på biljetten så jag fick inte visa mitt uppdaterade mecenatkort i mobilen. Hem. Lagade middag, lagade min jacka och när Per kom hem tittade vi på två avsnitt av "Tunn is". Dags för loppelådan. 

👋🏼👋🏼
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress