Där satt den! ✔️
Upp 08. Regn utanför. Frukost och nyheter sen upp till plugghörnan på kontoret. Skrev, läste, skrev, läste, skrev...osv. Lite efter lunch var det klart! 

(null)
Ordbajs! 

Skickade texten till mamma och Ida. Mamma ringde en kvart senare och sa att arbetet var bra skrivet och väldigt intressant. Nu hoppas vi bara att läraren tycker likadant.  Per kom hem från jobbet och vi åt lunch. Firade sen med ett glas rosé hos Sven och Helena. Per gick in till en annan granne och jag läste lite inför sommarkursen. Landade så småningom i soffan vid en film. Per efterlyste mig och jag gick in till grannen jag med. Trevligt snack och mysig familj. Per "gick" hem först och  jag gick hem lite senare 😉.  Over and out från Hemmeslövsvägen. 

👋🏼👋🏼

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress