Llllååånnnggg jobbdag…
Upp innan väckarklockan 06:15. Frukost och Nyhetsmorgon. Knut och jag körde till Kuvettgatan och jag stämplade in 07:45. Kom in i ett skrivstim. Tog en promenad till ett myndighetsservice center på Polisgatan. Hade ett ärende på vägen men det blev inställt i sista stund. Åt lunch på kontoret. Ett Teams möte med Familjecentralen på Nya Torg. Intressant! In i stimmet igen när receptionen ringde att mitt besök kommit. Två möten på eftermiddagen och jag checkade ut 19:00. 

(null)
Tänkvärt 🙏🏻

Knut och jag körde hem. Lite telefonsamtal och sen slängde jag mig över grytorna och lagade "Fish & chips". Plock, lunchfix och ett glas vitt med Helena. Bokade lite med Emelie till helgens bravader i Göteborg. 

Hur många göteborgare bor det i Canada?

Åttava 😂🤣😂

Nu blir det inte mer för den 25-öringen. 

👋🏼👋🏼

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress