Ok, varmt...
Svåra frågor i morse. Ska jag sova lite till, åka till frissan och ut och gå ikväll ELLER gå upp, ut och gå, duscha, frissa och sen dusch igen ikväll? I-lands problem. Det blev sova lite till. Frukost, frissa och sen... Inte ut och gå... När jag kom tillbaka hem cyklade jag och handlade på Willys. Hämtade min mamma på tåget med Antons bil. Vi åt lunch hemma. Jag hjälpte henne med ett annat I-lands problem, datorn och diverse affärer. SEN tog vi tag i altanen. 

(null)
Vi oljade altanen, nästan klar...

Mamma tog tåget till Ängelholm 19:27 och 19:32 kom Emelie med tåg från Kastrup. Vi åt middag och sen körde hon hem till Göteborg. Jag packade Knut full med saker som jag ska lämna till hjälpgruppen i Båstad imorgon och sen tog jag en dusch och hamnade i soffan framför "Fjällbackamorden". Ryggen värker och skriker VILA! Så nu ligger jag på hela ryggen och fortsätter med altanen imorgon. 

👋🏼👋🏼
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress