đŸŽ¶On the road again
 đŸŽ”
Fick ju en extra timme idag nĂ€r vi flyttade tillbaka klockan. SĂ„ vaknade ju sĂ„klart lite extra tidigt idag. Fick igĂ„ng Per och jĂ€ktade mamma och Emelie i rummet brevid, 255. Checkade ut frĂ„n hotellet och tog en "Bolt" till Vulcanusgatan. Ida och Magnus  höll pĂ„ att steka pannkakor till frukost. Supergoda! đŸ„ž
Vi packade ut i bilen och klockan 11 körde jag, Anton, Emelie och mamma frĂ„n den stora staden söderut. Vi lyssnade pĂ„ diverse poddar. Tankade upp bĂ„de oss och bilen pĂ„ vĂ€gen. 

(null)
Årets första lussebulle 

LĂ€mnade av Emelie i Göteborg pĂ„ TvĂ€rhandsgatan och fortsatte söderut. Anton körde till Göteborg och jag körde dĂ€rifrĂ„n. Vi stannade pĂ„ Laxbutiken i Heberg och Ă„t middag. 

(null)
Grillad lax med rotfrukter - mums! 😋

Klockan 18:00 var Anton och jag hemma. Jag körde direkt mamma hemĂ„t. Vi körde inom Arons och stödhandlade. SlĂ€ppte av mamma och körde hem igen. Packade upp matkassen och min resvĂ€ska. Fixade lite med ett tal till tisdag, Lotto & Vikinglotto resultat och kyrkvĂ€rdsdagar. Kokte Ă€gg, gjorde lunch till imorgon och sen slĂ€ngde sig migrĂ€nauran över mig sĂ„ jag stoppade i mig tvĂ„ Panodil och skyndade mig upp till min sĂ€ng och slappnade av. Synen kom tillbaka och nu ska jag njuta av min sĂ€ng. Home sweet home 🏡.

đŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress