Gnugga geniknölarna 💡
Idag ringde vĂ€ckarklockan 06. Upp och hoppa. 07:30 promenerade jag till stationen. Levde pĂ„ marginalerna pĂ„ morgonen. TĂ„get skulle gĂ„ 07:57, vara i Ängelholm 08:14 och vi skulle vara pĂ„ stadshuset 08:30. TĂ„get kom 07:59, avgick 08:04, var i Ängelholm  08:18, mötte Matilda pĂ„ vĂ€gen och nĂ„dde stadshuset 08:29.

(null)
Inne i tunneln 

Idag hade vi möte om rutiner och verksamhet. Gnuggade alla geniknölar och fick fram mĂ„nga fina idĂ©er. Efter en inspirerande förmiddag gick vi alla ut pĂ„ stan och Ă„t lunch pĂ„ Torstens. Åkte till Kuvettgatan och fortsatte mötesdagen. StĂ€mplade ut för dagen 17:15. Gick ut pĂ„ en walkabout. Mot Arons i HjĂ€rnarp. 

(null)
PÄ vÀgen mot Arons

Per var pĂ„ behandling i Ängelholm och skulle plocka upp mig innan jag nĂ„dde Arons. 

(null)
Jag hann till TĂ„starps kyrka


Körde till Arons och handlade. Hem. Lagade middag. Per bjöd pĂ„ förrĂ€tt. 

(null)
RĂ€ksmörgĂ„s đŸ€

Tittade pĂ„ nyheterna och Strömstedts. Gick ut i köket igen och slĂ€ngde ihop lunch, fika och frukt till imorgon. Per somnat i soffan med Harry. Dags att göra detsamma fast i min sköna, varma sĂ€ng. 

đŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress