Sköna söndag 🌸
Väckarklockan var satt till 08:00 och jag vaknade nån minut innan. Väckte Per och gick ner till Anders & Gun och åt hotellfrukost. Efter en stunds eftersnack och bokning av biljetter till Vallarna i juli körde vi hemåt. Per körde till en Osteopat i Båstad och jag satte mig med sista kapitlet i boken. Kapitel 12 handlade om framtidens utmaningar. I dagsläget finns det varken från politiker eller allmänhet nåt intresse av att kriga mot alkoholen utan insatserna inriktas istället mot sårbara grupper som ungdomar och personer med ett riskfyllt drickande. 
Nu när boken är slutläst återstår instuderingsfrågor bak i boken. Att fixa på en regnig dag... 💦

Rätt som det var rasslade det till i trädgården och Ida, Anton, Savannah och Per kom hem. Savannah hade även sin hund med på besök. Tur att jag fixat: 

(null)
...Våfflor 

När alla var mätta och nöjda cyklade jag till kyrkan på "Musik i sommarkvällen". Det var kören Canticum med gäster som tolkade Leonard Cohen på svenska under ledning av Marianne. Cyklade hem och började med middagen. Grillade laxknyten. Ny vecka imorgon. Och ny månad. Sommar, sommar och sol...🎶☀️

👋🏼👋🏼

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress