Man blir glad och ledsen...😊😢
Klockan ringde 06. Knut och jag körde till stationen. Jag tog tåget 08:03, anlände Helsingborg 08:41. Grupp 18 träffades i biblioteket. Närma till tidskrifter och skrivare. Vi manglade geniknölarna och efter fantastiska diskussioner är vi ett steg närmare målet. 😊
Sarah var tvungen att gå lite tidigare idag så jag och Sofie tog Öresundståget hem 12:53. När jag och Knut kom hem bredde jag ut mig på köksön med papper, böcker och dator. Gick igenom lite kapitel i böcker, läste lite om utformandet av dispositioner och klickade runt på datorn. Hittade då en film om ungdomar som tog hand om sina anhöriga och eventuella syskon hemma samtidigt som de gick i skola...detta på grund av bland annat missbruk och/eller psykisk ohälsa hos föräldrar...

(null)
😢

Vilket ansvar dessa unga får ta... 😢 Likaså veckans ICA-reklam om pojken som inte köper godis utan en rosa diskborste för pengarna...😢
Ikväll har jag packat resväskan. Ut på vift imorgon eftermiddag efter skolan. Vart? Får ni läsa om imorgon. 

👋🏼👋🏼



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress