Redo?!🤔🧐😱🥶🤓😬🥴
Torsdag. Halloween. Väckarklockan ringde 06:30, snoozade och gick upp 07. Frukost och Nyhetsmorgon. Gick upp i plugghörnan 08 och försökte öppna ett arbete från grupp 16 som vi också bara skulle läsa igenom. Tekniken var inte på min sida men kompisarna hjälpte till så jag fick arbetet till slut. Grupp 18 hördes via Messenger och vi opponerade färdigt på grupp 17:s arbete. Sen blev det juridik för hela slanten. 

(null)
BrB, RB, JB, FB, UtlL, UB, KöpL, KkL, SkolL, LAS, MBL, SkbrL, SamboL, LuL, FuK m.fl.

Jag har läst, lappat, struket under, slitit mitt hår, skrivet ut, jämfört och till slut bestämt att nu räcker det. Väskan är packad. 

(null)
Bara macka & juice kvar att packa ner.

Kvällen gick åt till matlagning från Linas matkasse. Det blev parmesangratinerad kolja med fänkål och ris till. Gott i gott gott. Sen blev det Halv åtta hos mig och efter det Bytt är Bytt. Tänk att den lilla träbiten till häst var värd 500.000kr! Otroligt. Man kanske skulle tälja några sådana och gräva ner till kommande generationer?! Nä, nu är det dags för loppelådan för imorgon smäller det! Ny tenta. Ni får gärna skicka positiva tankar mot Campus imorgon klockan 09-16. 😬🥴

👋🏼👋🏼


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress