Mitt i ett äventyr...🎵🎶
Väckarklockan stod på 06 idag! 😀 Efter frukost körde JAG Per till stationen. Han har fått en helg i Stockholm med Ida. Själv körde jag först till socialförvaltningen i Ängelholm och sökte sommarjobb. Oklart om vad men utredare i någon form. Hoppas faktiskt att de hör av sig. Nära och bra... Handlade lite på Arons på vägen hem. Fixade lite allt möjligt hemma och körde sen till stationen och tog tåget 11:34 till Falkenberg. Praktik 13-17. Åkte med Camilla till bowlinghallen i Falkenberg och åt samt bowlade med några "kolleger". Slutade 3:a. Blev skjutsad till stationen... 19:37 skulle tåget gå. Försenat till 20:18. Det kom ett Öresundståg 19:19 med slutstation Halmstad. Tänkte, ja då kommer jag iaf lite närmre hem. 

(null)
Kul att se folk komma och gå och interaktera. 

Tåget kom 20:30 och 20:47 var jag i Båstad. Volvon stod på plats och jag körde hem till Harry. Fast and furious på tv, rött vin i glaset och choklad samt pistagenötter till. Nog med äventyr för idag. Helg! 🎶🥂

👋🏼👋🏼


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress