Heja blågult! 🇸🇪 GeKås!!!
En god natt i en fantastisk Skogslänga. Vi vaknade vid 08:30 och kollade Nyhetsmorgon och tog en dusch. En liten morgonpromenad och hämtade frukost i några containers på området. 

(null)
Hotellfrukost a la GeKås

Packade ihop och hälsade "Hejdå macken". Körde till VARUHUSET med stort V. Inte mycket folk idag heller och vi handlade systematiskt efter våra handlelistor. 1150kr för mig och 350kr för mamma och jag fick en fodrad regnjacka i det priset. Nöjd pluggtant! 😉 Efter shoppingen drog vi oss söderut. Lite lunchsugna stannade vi innan påfarten till E20. 

(null)
Maxad lunch 😉

När vi ätit klart körde jag hem mamma till Ängelholm och hon läste igenom mitt arbete. Med beröm godkänt så nu ska det bara läggas till några hundra ord här och där plus källhänvisningar.  Home sweet home! ❤️ Per och jag åt sen middag och såg på TV.  Snart midnatt och Brexit är ett faktum. Plugg och nya äventyr i helgen. Älskar mitt liv! ❤️😘❤️

👋🏼👋🏼


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress