Utflykt đŸ€—
Idag höll jag mig kvar i sĂ€nglakanen till 09:20. Ida och Magnus kom och hade frallor med sig till frukost. NĂ€r bullar, te, Ă€gg och sill var uppĂ€tna sĂ„ gick vi ut och lastade bilen med Antons grejer och klĂ€der och körde det upp till Antons vĂ€g i Mellbystrand. SÅ glad han blev! đŸ€Ł Per och Ida begav sig ut pĂ„ golfbanan och jag skickade ett sms till mamma och hörde om hon ville tillbringa eftermiddagen i Eskilstorp. Hann knappt trycka pĂ„ sĂ€nd knappen innan hon svarade: Absolut! Körde inom Arons i HjĂ€rnarp och handlade till henne och oss. Hon satt i startgroparna nĂ€r jag kom fram och vi körde tillbaka över Ă„sen. HĂ€mtade Astrid hos golfarna och gick hem och grĂ€ddade vĂ„fflor. 

(null)
Med sylt och grÀdde

Vi lekte med Astrid, vattnade blommorna ute, rensade fĂ„gelbad och njöt av en ledig dag. PĂ„ kvĂ€llen fixade jag presenten till mamma frĂ„n oss barn pĂ„ hennes mobil. 8G surf sĂ„ nu kan hon FaceTimea med alla barn och barnbarn hej vilt. Efter middagen körde jag och Per hem henne igen. Hon var nöjd med dagen! 😊 PĂ„ vĂ€gen hem igen stötte vi pĂ„ ett rĂ„djur. 

(null)
Akta, akta! 

Vi körde dĂ„ av Gamla RiksvĂ€gen och letade efter de lite större djuren som vi brukade köra pĂ„ safari efter med barnen förr. 

(null)
Skogens konung đŸ€ŽđŸ»

Han gömde sig vĂ€l och vi sĂ„g bara: 

(null)
Harar i massor... 🐇

Hem till soffan och sĂ„g klart pĂ„ "Man Hunt". Helgen gĂ„r mot sitt slut men Ă€n Ă€r söndagen kvar och nĂ€stan orörd... klockan 00:06. Natti! 

đŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress