Sista boken hĂ€r...! đŸ„ł
Hade satt vĂ€ckarklockan pĂ„ 08. Gick upp 07:30. Frukost och Nyhetsmorgon. Tog nĂ„gra svĂ€ngar ut till soptunnorna. Rensade kylen. Gick upp pĂ„ kontoret. Började skriva ner BBIC avsnitt som ska med i utredningarna. Ringde en socialtjĂ€nst i norr och lade upp  planerna för en utredning. Tittade lite strött runt i alla mina papper och böcker pĂ„ kontoret. Vid 11:30 körde jag och Knut till Ängelholm. Parkerade hos mamma. Gick en runda i trĂ€dgĂ„rden och fortsatte sedan ner i stan till Twin Nails och fixade  naglarna. Köpte rĂ€kmackor pĂ„ Sjöstrands konditori.

(null)
VĂ„r- och pĂ„skfint i stan â˜€ïžđŸ„

Fikade mackor och te ute pĂ„ mammas altan. Körde sen till Blomsterlandet och köpte vĂ„rblommor (bland annat...😉). Hem. HĂ€mtade upp en bok och körde till BĂ„stad. Mötte Heidemarie utanför biblioteket och vi tog en liten promenad i solen innan hon hade ny lektion och jag lĂ€mnade tillbaka boken. Gick in pĂ„ Systemet och hĂ€mtade Ă€ven ut ett paket pĂ„ Lyckankiosken. Det var en annan bok.

(null)
Sista köpta boken pĂ„ sista delkursen đŸ„ł

Körde inom Willys och handlade pĂ„ vĂ€gen hem. Lagade middag. Per & jag Ă„t. Gick upp pĂ„ kontoret och förberedde kvĂ€llens styrelsemöte med MunskĂ€nkarna. Pratade lite med Ida och kopplade sedan upp mig pĂ„ Teams. Mötet gick bra. Protokollet klart för signering. Per och jag tittade pĂ„ Sveriges MĂ€sterkock och sen ett avsnitt till av SnöÀngeln. 

(null)
Choklad till mamma đŸ«

Handlat lite pÄskgodis till mamma. Hon ska passa hus, katter och trÀdgÄrd i pÄsk sÄ man fÄr ju se till sÄ hon har det bra. Imorgon blir sista jobb- och skoldagen innan pÄskledigheten. Men som sagt - en dag till... och den Àr vÀlplanerad...

đŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress