30 Ă„r 🏆
Upp 05:20 nĂ€r Pers vĂ€ckarklocka ringde. Fixade till mig och gick ut och startade en igenfrusen Knut. Packade ihop mig och körde hemifrĂ„n 06:15. Frusna vĂ€gar och omgivningar pĂ„ vĂ€g till Ängelholm. StĂ€mplade in 06:45 och hĂ€mtade direkt en bilnyckel och  min kalender samt jobbmobil. Gick ut till bilarna och startade upp. Vid 07 kom min kollega frĂ„n ElevhĂ€lsan och vi körde söderut. Dags för ett skolmöte. Observerade lite i klassen och pratade sedan med specialpedagogen pĂ„ skolan. Tackade för oss  och körde hemĂ„t igen. Tankade upp bilen och parkerade pĂ„ Kuvettgatan 11:08. Skrev lite journalanteckningar innan lunch. Fick med mig en kollega ut pĂ„ lunchpromenad. Åt lunch. Möte med ny ungdom, HVB & chefen. Skrev de sista sakerna som ska till  nĂ€mnden med inlĂ€mning pĂ„ mĂ„ndag. StĂ€mplade ut 17:15. Knut och jag körde till mamma och tog en fika innan det var dags för Ă„rsmöte med BilkĂ„ren. Snabbt avklarat. NĂ€st sista punkten var utmĂ€rkelser. De ropade upp mig! Jag förĂ€rades 30-Ă„rs ratten! 

(null)
Vad gammal man blivit



 varit med i samma förening i 30 Ă„r! SĂ„ kul man har haft!!! Och har
! Minnena gĂ„r till 1993 nĂ€r jag pĂ„ styrelsemöten satt och ammade Emelie samtidigt, alla gamla fina lastbilar man kört, stĂ€llen man varit pĂ„ övningar och alla glada BilkĂ„rister man trĂ€ffat. Och tokiga instruktörer
 Tror jag kör 30 till! BilkĂ„ren i mitt ♄. Efter Ă„rsmötet hade vi en nationell frĂ„getĂ€vling. MĂ„nga frĂ„gor, mĂ„nga kloka huvuden, mĂ„nga bra googlingar och mĂ„nga bra svar. NĂ€r vi lĂ€mnat in svaren fick vi ett vĂ€ldigt bra förhandsresultat. Vi Ă„t & fikade tillsammans och vid 21 körde jag hem. Imorgon börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Dags för förĂ€ndringar
 

đŸ‘‹đŸŒđŸ‘‹đŸŒ



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress